2015-08-01

一年間、お世話になりました。

昨日退職しました。

一年間、本当にお世話になりました。面接に行った時から昨夜の食事会(笑)まで、信じられない程恵まれていました。大学院出て初めての職場として、これ以上の環境は無かったと思います。

I'm excited beyond words about the next phase in my life—the people I'll meet, the books I'll read, the city I'll get to explore. But for now, I'm feeling sentimental about the folks I'm leaving behind...

名古屋、今度来た時もたんとうまいもん食べさせてくれよ〜!(夏はあんまり来たくないけど。)

No comments:

Post a Comment